KRONEN

Netbutik med gamle franske møbler, prismekroner, kirkestager, madonnaer, spejle, fattigmandssølv m.v. Se mere på vor hjemmeside eller besøg os på Snekkevej 10, 4040 Jyllinge.

fredag den 8. juli 2011

Sommerferietid.....

Jeg er en stor have-elsker og  har også selv  have .  Jeg tilbringer mange timer i haven og  syntes sådan lige når jeg har fået luget det meste ukrudt væk, fjernet de værste snerler og skovlet dræbersneglene væk, at den er da meget pæn - m e n så var jeg sammen med nogle venniender ovre og se Claus Dalbys have!!!  Til dem der ikke kender Claus Dalby - han har skrevet flere bøger, bor i et smukt hus med en vidunderlig have i Aarhus (se nedestående billed).  Alt er afstemt - ikke som hos mig - pludselig noget orange op af det lyserøde - det er bare så smukt alt sammen. Gå ind på Claus Dalbys hjemmeside og se med egne øjne claus@klematis.dk.
Nu vil jeg køre på planteskole!

1 kommentar:

  1. Ohhh så fin trädgård. Just nu går en underbar serie på tv här i sverige om just claus dalby som heter växthusdrömmar, jag sitter som klistrad framför tv,n varje vecka :-)

    Fin sommar önskar jag dig. Kram Paula

    SvarSlet